Long time no seen! Har haft fullt upp fram...

Publicerad 2011-04-05 19:12:42 i Allmänt,

dsc_0608 (MMS)

Long time no seen! Har haft fullt upp fram till nu. Sedan jag bloggade senast har jag fått en anställning hos Bilprovningen, pga det avslutat min praktik på Bubbleroom Outlet och i stället fått en extraanställning, jag har ridit Devil :) beställt och fått hem ridstövlarna Supreme High Rider från Mountain Horse, köpt världens snyggaste solglajjor, jobbat, jobbat och massa massa mer. Just nu sitter jag på ett hotellrum i Västerås då jag är hos Training Partner för att utbilda mig till besiktningstekniker. Det regnar ute. Jag saknar David så otroligt mycket. Jag saknar min familj och att jobba på Pro Parts. Jag börjar till och med sakna att diska, städa och tvätta. Jag som inte kommer hem förrän fredag kväll. Vad fasen gör man i Västerås en regnig kväll? Jag har inte ens internetuppkopling men 2 datorer har jag på rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela