Nyduschad!

Publicerad 2011-04-15 21:17:18 i Häst,

Nu har jag äntligen kommit hem för helgen!

 

Innan jag åkte hem till Nittsjö åkte jag förbi stallet för att se hur Krosmen såg ut. Tur var väl det!

Han hade inte gått några lektioner alls idag så han var därför inte borstad. Han var mer grå än vit.

 

Jag gjorde en snabbdusch på honom så han ser någotsånär representabel ut när vi nu i helgen ska träna med Team Hästliv för Maria Enochsson Pålebo i Körhallen i Rättvik. Får se nu hur det går när jag inte suttit på hästryggen på sisådär 2 veckor. Jag ska göra mitt bästa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela