Slö-söndag

Publicerad 2012-04-22 18:41:30 i Inredning,

Får inget gjort idag. Men en sådan dag i veckan känns välbehövlig.
Speciellt när jag känner att pysen i magen hindrar mig från att göra vissa saker jag kunnat gjort med lätthet tidigare.
Måste börja tänka på mig själv. Är inte bra på det. Inte alls.

Nu tror jag att jag bestämt vilken matta jag vill ha i vardagsrummet. Det blir inte en rund som jag funderat på tidigare.
Det blir en grå, rektangulär. Måste ha något som dämpar ljuden på övervåningen. Tur det är löning i veckan! :)


Matta från Rusta, 499:-


Blev så inspirerad av en bild jag hittade på Styleroom, Villa Snöhöjden. Väldigt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela