Husköp

Publicerad 2012-01-30 15:27:15 i Huset,

Jag och sambon köpte hus för någon vecka sedan och i helgen köpte vi golv till nästan hela övervåningen.
Det blev ett grått laminatgolv från IKEA.

Kommer att bli himla snyggt till helvita väggar.

I övrigt har vi bestämt att basffärgerna ska vara vitt, svart och grått.
Färgen får textilier och tavlor stå för.

Är så otroligt taggad att få börja göra om huset till vårat eget! Men inflyttningsdatum är inte förrens 1 mars.
Tiden fram till dess ska vi försöka handla på oss så mycket vi behöver så det bara är att sätta igång att riva och bygga nytt.

Nu ska jag förtsätta att drömma om inredning och läsa nyaste Elle innan jag ska åka till stallet för hoppträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela