Uppe med tuppen!

Publicerad 2012-05-18 07:41:01 i Allmänt,

För nu börjar allvaret. 29 dagar till beräknad födsel. Mycket att göra.
Packa väska för mig och "Pysen", lära mig vagnens funktion, installera bilbarnstol, köpa det som inte är köpt
(typ blöjor och andra bra-att-ha-saker) och sen tar ju inte huset hand om sig själv direkt; tvätta, dammsuga, diska,
klippa gräset, sortera papper på kontoret. Ja, det finns saker att göra.

Tur det finns andra saker som förgyller ens vardag. Fick ett brev i postlådan förra veckan. I det låg min lilla beställning från Intensive Cravings.


Jag hade inte beställt örhänget i mitten som är titan-färgat.
Jag fick det på köpet då min beställning på ett hårsmycke tog längre tid än beräknat. Sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela