Min helg i bilder.

Publicerad 2011-04-18 21:47:27 i Allmänt,

Helgen började med dressyrträning för Maria Enochsson Pålebo på Krosmen. Det gick ganska bra. Jag kände mig rätt ringrostig då jag inte ridit på 2 veckor. Krosmen hade inte gått speciellt mycket de två senaste veckorna heller men han kändes inte så stel som jag väntat mig.

Det blev en nyttig lektion där hon hjälpte mig med hur jag ska tänka och rida på en framridning till tävling.

o


Jag spenderade lite tid vid hagarna på Rättviks Ridklubb.




Efter stallet åkte jag till Davids garage för att kika lite på hans Chevelle.




Efter det åkte jag och David till våra kompisar som vi också hyr garageplats av.
Där körde vi ut Buicken för att få plats att ställa in min Volvo 965.
Därefter åkte vi till garaget för att göra lite service.




I Gärdsjö satt jag och njöt av tystnaden och solen.




Vi åkte till mamma och pappa och njöt av god mat på balkongen och tittade på krokusar i rabatten.




Vi bytte från vinterdäck till sommardäck på Davids Golf. Han fick ta mina Polo-fälgar eftersom hans fälgar sitter på min Polo.



Jag har också hunnit med att sova, äta, varit på mental-träning-kurs, ridit programridning på Krosmen, ätit godis, jobbat på Pro Parts, you name it!
Och nu är jag tillbaka på skolan i Västerås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela