Träningsvärk

Publicerad 2012-10-31 09:37:13 i Allmänt,

Igår var jag helt slut i kroppen. Idag är det värre.

I måndags gick jag till stallet i snöovädret, med barnvagnen. Inte att rekommendera. När jag kommit ett kvarter hemmifrån ville jag ge upp.
I måndags kväll vankades det hoppning på ridlektionen. Mina ben var gelé efter dagens promenad men vi tog oss över de flesta hinder efter några försök 😊 Vad mer kan man begära när varken jag eller Nawigator hoppat sedan i mars!

Igår började jag dagen med att baka en kladdkaka. Medan den var i ugnen gjorde jag LCHF chokladbollar med kokos.
Kladdkakan fick mina kollegor på Bilprovningen, så att de skulle längta lite extra mycket tills jag ska börja jobba i januari.
Jag gick till Bilprovningen och gick till affären och gick till Pro Parts och gick hem. Och efter middagen igår målade jag och sambon väggar och tak i blivande tvättstugan.

Snart ska jag gå till stallet för att mocka. Tack och lov är den mesta snön bortplogad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela