Fläskläpp

Publicerad 2013-02-21 21:43:40 i Häst,

Herregud. Dressyrträningen med Nawigator ikväll resulterade i fläskläpp.
Gick in i sadelkammaren med sadeln. Kommer på att jag glömde sätta på stiglädren som togs av i början av i början av träningen. Vänder på klacken för att bära ut sadeln till stallet för att hänga den på boxdörren. Jag sätter ner högerfoten i stallgången -och den viker sig, som spagetti. Jag tappar balansen och slår läppen i bakvalvet på sadeln. Heja! Jag börjar skratta. Och det gör ont som f*n.
Välkommen träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela