Ljus, lyser, lyse...analys

Publicerad 2012-12-06 23:15:10 i Allmänt,

Nu sover min fina lilla familj. Själv ligger jag också i sängen. Analyserar veckan som gått. Och vad som komma skall.

Vad som gått: två skitbra dressyrlektioner, påtvingat innemys p.g.a. kylan och snön (d.v.s. tvätta kläder, dammsuga, torka golv, städa, städa, städa, vattna blommor) Livet som mammaledig är såå glamoröst!
Vad som komma skall: Middag och film hos goda vänner, klippa Nawigator, byta däck på min bil, byta däck på Davids bil, Davids bil från det stora landet i väst anländer, tävla Nawigator. Och så en massa Lykke på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela