Nelly Catwalk

Publicerad 2012-11-08 10:23:21 i Kläder,

I fredags var det dags för Nelly Catwalk att komma till Rättvik. Jag var taggad då jag inte varit ut på år och dar (känns det som).

Det började med mat. En burgare, vilken var det torraste jag stoppat i min mun.
Därefter bowlade vi. Det var kul. Jag var bäst.

När klockan slog nio avbröt vi bowlandet för att gå till nattklubbs-avdelningen där modevisningen skulle ske. Ingen kunde säga när modevisningen började så vi gick för att säkra våran plats. Men det var ett misstag. Det var ett 50-tal på plats.

Vi började med att välja på 18 plagg (som skulle vara 30) Inget såg speciellt snyggt ut. Jag valde en kabelstickad polotröja.
Därefter var det lite små tävlingar. Och mer väntan.
Kl. halv elva var det äntligen dags. Snygga tjejer som var väldigt glada. Nu såg de flesta plagg riktigt bra ut! Synd att man redan hade valt.

När det var klart väntade goodie-bagen. Jag hade förhoppningar, i och med att det mesta varit en besvikelse.
I goodie-bagen låg: Nelly Magazine, ett par röda fjäderörhängen (som mamma fick), en Maybelline mascara, en grå tygpåse med 3's logga på, en solfjäder med Licor 43's logga på (som förövrigt gick sönder när jag fällde upp den), en drinklista med Licor 43-drinkar, 100:- rabatt på Members, 35% rabatt på OnePiece på Nelly (som har 2st att välja på på hemsidan i dagsläget) och ett reklamblad från 3.

Jag är inte bitter. Vi var ett toppen sällskap och hade jättekul. Mascaran var bra. Och tidningen var kul att titta i. Resten? Nja... Hoppas att polotröjan kommer snart!

Kommentarer

Postat av: Laura

Publicerad 2012-11-11 19:17:46

Skönt med bra sällskap iaf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela