Stöveldilemma!

Publicerad 2011-03-07 10:40:33 i Häst,

Jag = Mest dressyrryttare. (Hoppar bara ca en gång i månaden) Men jag kan inte rå för att jag tycker att Supreme High Rider är så himla mycket snyggare än Victoria High Rider.
Varför har hoppstöveln större båge än dressyrstöveln?
Hade mer än gärna velat haft ett par stölvar som såg ut som SHR men hade dragkedja fram som VHR.
Jag tycker också att SHR ser så mycket nättare än VHR.

Någon som provat dessa?
Kan man rida dressyr i SHR, eller är det ett "no no"?


  

                          Supreme High Rider                                                         Victoria High Rider 

Kommentarer

Postat av: Céline - Dressyrungarna

Publicerad 2011-07-11 18:24:04

Tycker du ska sattsa på VHR :)

Postat av: Céline - Dressyrungarna

Publicerad 2011-07-11 18:24:06

Tycker du ska sattsa på VHR :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela