v. 9

Publicerad 2011-03-08 08:05:39 i Outfit,

Förra veckan var händelserik.
Den innehöll spinning, hästvakt åt Lisa Froms underbara häst Gerry, pyssel med Devil, en hopplektion och en dressyrträning med Krosmen, praktik på Bubbleroom Outlet i Sågmyra, jobb på Pro Parts, jobbintervju för Bilprovningen, klubbtävling i dressyr på Krosmen på Rättviks Ridklubb som jag slutade 4:a i klassen LB:1, extraknäck med morgontidningsutdelning på söndag morgon och en underbar dag med min fina pojkvän David, då vi firade 6 år tillsammans :)

Ja, det var v. 9 för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela