Bacon & stekt potatis

Publicerad 2012-02-23 21:55:30 i Mat,

Det blev enkelt och snabbt idag. Men lika gott för det! Var ett tag sedan jag åt potatis.
Försöker att inte känna mig så himla onyttig när jag äter kolhydrater men det är himla svårt.
Men jag får tänka på pysen i magen. LCHF är ju inte beprövat på gravida, så vi ska inte
utmana ödet.

Jag får träna desto mer i stället. Därför drömmer jag mig nu bort på Stadiums hemsida då
jag såg att de har 20% rabatt på Casalls träningsutrustning. Funderar nämligen att göra ett träningsrum i källaren på vårat nya hus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela