Idag är en bra dag.

Publicerad 2012-05-20 18:28:03 i Allmänt,

Sovmorgon.
Cyklat till sambons garage, till affären och till Pro Parts.
Gjorde om en vägg i butiken på Pro Parts.
Skrev ut viktiga papper som ska arkiveras.
Cyklat hem.
Diskat och plockat efter förfesten som vi hade igår/inatt.
Bakat en mintkladdkaka.
Lagat mat; krämig lax- och sparrisgratäng.
Beställt bra-att-ha-kläder från H&M och nelly.
Hängt på stylizimo.com som är min nya favoritinspiration för tillfället.

Nu börjar solen äntligen att visa sig så nu går jag ut på altanen och njuter.


En bild från igår tagen då jag gick hem från sambons garage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela