Prio 1 & 2

Publicerad 2013-03-17 08:32:00 i Allmänt,

Ser den planerade vistelsen i Jonköping om två veckor som en perfekt anledning till att behöva köpa en ny barnvagn.
 
En Crescent Trike. Vändbar ergonomisk sittdel, stor varukorg, svängbart framhjul, teleskophandtag.
Behöver jag nämna mer? Snygg är den också!
 
Till den blir det en sittdyna; Inovi Memory Foam. Dock har jag inte bestämt vilken färg jag vill ha.
 
 
Testade dessa i kombination när jag var på Mora Lek & Hobby tidigare i veckan och det var kärlek.
Om man nu kan bli kär i en vagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Runngren

27 år och mamma till en snart 1-årig underbar liten tjej. Bor i ett litet samhälle i mitten av Dalarna men min blivande man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela